Monday, September 5, 2011

أغنية شادي وكريم - يلا مع السلامة YALLA Ma3 al-Salamaaa <<< Ma new MA9eri Obsession

Bismillah Al-Ra7man Al-Ra7eem

Asalamon 3leykom


yeah yeah

so just found out we have different expressions wa zarbol masal from Persian Gulf and KSA and 5leeji to Ma9eri lol

chk it out

we say: Yalla, ma3asalama!

wich y3ni jus like ok yalla am out bye!!

u kno like yalla am going


now does depends on the way u say it 9otek changes da way u might say it, if u mad u like : YALLAAA!!!! >_< Ma3asallamaaa!!! like leave now!!!

u kno??

but ma9eri is mostly like

yalla m3asalama

live from AGOGDATA:


y3ni "ok,  leave now i dont wanna see you again" or like :|"Go meet some1 else!"








                                      @_@

   يللا مع السلامة ! و شوفيلك حد غيري...

جامدة

_ well well well_

GAMEEEEEEEEED

Gameedaaaaa


gamdaaaaaa mooooot,rabena ykhalik ya mohseen ya amar mwaaah

kaaaaaaaaaaaaaaaak 

jajajaja 555555


persy persy persy

meow meow meow


ana Purrrr-si-yah


lol am purr'ing as am an Persian Cat :P


يللا مع السلامة ! و شوفيلك حد غيري...‏


No comments:

Post a Comment